úvod
kontakty
referenční stavby
» dopravní stavby
» inženýrské stavby
» mosty
» pozemní stavby
» ostatní stavby
dokumentace - Valná hromada
certifikace

  • Most ev.č. CB – 043 v Pekárenské ulici České Budějovice
  • Most ev.č. 39-010 Český Krumlov
  • Most ev.č. 39-009 Český Krumlov
  • Most ev.č. 159-004 Týn nad Vltavou
  • Most ev.č. 1622 – 7 Vyšší Brod
  • Most ev.č. 141 – 017 Těšovice
  • Most ev.č. 15522-2 u obce Sedlo
  • Most ev.č. 39-005 Rájov
  • Most ev.č. 163-029, okres Č. Krumlov
  • Čapkův most v Doudlebech
  • Most ev.č. 14130 Zábrdí
  • Most přes náhon v obci Plav
  • Zlatý most v ul. Dr. Stejskala přes řeku Malši
  • Most ev.č. 24 – 020 Tušť
  • Most ev.č.14132 Prachatice
  • Lávka přes Malši v ulici Matice školské

Most ev.č. 15522-2 u obce Sedlo

OBJEDNATEL: Jč kraj, České Budějovice, U Zimního stadionu 1952/2
PROJEKTANT: ABP a. s., Praha 4, nám. Hrdinů 6
DOBA VÝSTAVBY: červenec 2005 – listopad 2005
NÁKLAD: 9,078.000,- Kč včetně DPH
STAVBYVEDOUCÍ: Ing. Josef Pumpr

 

Technické řešení:
základní údaje o mostě:

  • 1-polový, šikmý, s půdorysně zakřivenými obrubami , nosná kce rámová železobetonová integrovaná se žb opěrami a vrtanými pilotami
  • délka přemostění - 10,8m
  • délka mostu - 21,0m
  • šířka mostu - 9,4m
  • výška nad Stropnicí - 3,4m
  • šikmost mostu - 76,86°

základní údaje o komunikaci:
  • šířka jízdního pruhu - 2 x 2,75m
  • nezpevněná krajnice - 2 x 0,75m
  • svodidlo JSNH4 výšky 0,75m

 

Charakter prováděných prací: demolice stávajícího a výstavba nového mostu

  • provizorní objízdná trasa včetně přemístění most. provizoria dl. 18 m
  • demolice zbylých kamenných opěr a křídel stávajícího mostu
  • vrtané velkoprůměr. piloty provedené do ocel. výpažnic 2x4ks o 1,2m
  • žb opěry tl. 1,2 m; do nich vetknutá rámová příčel tl. 0,6÷1,2 m š. 8,9
  • vozovka na mostě: ABS II 4 + 5 cm na celoplošné izolační vrstvě tl.1 cm z izolačních pasů, na obrokované žb mostovce provedena pečetící vrstva, mostní zábradlí včetně svodidel
  • římsy – monolitické železobetonové, kotvené plastmaltou vlepenými kotvami a 2m přes vodotěsnou izolaci do nosné konstrukce
  • zasypané plochy bet. kcí jsou chráněny izolací z natavených živič. pásů + geotextilie 600 g/m2
  • úprava dna pod mostem – kamenná dlažba tl. 20 cm do bet. Lože
  • zemní práce pro komunikaci-výměna podloží pod násyp v tl. 50 cm ze štěrkopísku, provedení hutněného násypu, konstrukční vrstvy komunikace, úprava nezpevněných krajnic, instalování svodidel a trvalého dopravního značení
  • demontáž mostného provizoria, odstranění provizorní komunikace, rekultivace po provizorním silničním tělese, ozelenění ploch

     

2022 © K-BUILDING a.s. České Budějovice, Hraniční 2094