úvod
kontakty
referenční stavby
» dopravní stavby
» inženýrské stavby
» mosty
» pozemní stavby
» ostatní stavby
dokumentace - Valná hromada
certifikace

  • Most ev.č. CB – 043 v Pekárenské ulici České Budějovice
  • Most ev.č. 39-010 Český Krumlov
  • Most ev.č. 39-009 Český Krumlov
  • Most ev.č. 159-004 Týn nad Vltavou
  • Most ev.č. 1622 – 7 Vyšší Brod
  • Most ev.č. 141 – 017 Těšovice
  • Most ev.č. 15522-2 u obce Sedlo
  • Most ev.č. 39-005 Rájov
  • Most ev.č. 163-029, okres Č. Krumlov
  • Čapkův most v Doudlebech
  • Most ev.č. 14130 Zábrdí
  • Most přes náhon v obci Plav
  • Zlatý most v ul. Dr. Stejskala přes řeku Malši
  • Most ev.č. 24 – 020 Tušť
  • Most ev.č.14132 Prachatice
  • Lávka přes Malši v ulici Matice školské

Most ev.č. CB – 043 v Pekárenské ulici České Budějovice

OBJEDNATEL: Statutární město České Budějovice, nám. Přemysla Otakara II subdodávkou pro EDIKT a.s., České Budějovice, Rudolfovská 95
PROJEKTANT: PONTEX s.r.o., ateliér České Budějovice, Žižkova 12
DOBA VÝSTAVBY: červenec 2005 –srpen 2005
NÁKLAD: 4,018.000,- Kč včetně DPH
PROJEKTANT: Ing. Josef Skok

 

Technické  řešení: 

 

  • základní  údaje o  mostě přes Dobrovodský potok:     
  • 1polový, nosná  kce  železobetonová  spojitá rámová, spojitá  deska tl. 0,53 m s náběhy, půdorysně přímý
  • délka přemostění šikmo       9,47 m
  • délka mostu                       16,95 m
  • šířka mostu mezi obrubami          14,30 m
  • plocha nosné  konstrukce            179,3 m2   
  • šikmost  mostu                     56,8 °               
  • úprava předmostí  v délce                 12 m 

 

charakter prováděných  prací:

  • rekonstrukce za částečné  uzavírky
  • odstranění   vozovkového  souvrství   na  mostě   až  na nosnou  kci,  odbourání  říms  a  kamenných   křídel
  • vybetonování  monolitické  spřažené  žb spádové   desky,  na  ní  natavena  celoplošná  stěrková  izolace  PCI - THOROSEAL
  • římsy i  křídla jsou  monolitická  železobetonová
  • do spádového  betonu  jsou uloženy dělené  PVC chráničky pro kabely  VO,  trakční kabely DP ČB a další  jako rezerva pro  jiné inženýrské  sítě                       
  • beton spodní   stavby  očištěn  tlakovou  vodou  pro   odstranění degradovaného betonu
  • sanace   očištěných   betonových    konstrukcí    a výztuže spodní  stavby, sjednocujícího  nátěru  viditelných  betonových  konstrukcí  
  • vozovka  na   mostě:     AKMS I  tl.  4  cm  +  ABS 5  cm
  • zábradlí – pozink. ocelové  profily kotvené  do  říms pomocí  kotev HILTI včetně nátěru  RAL 5005
  • provedení   vodorovného  dopravního  značení, svislé  značení  osazeno  

 

 

 

 

 

2023 © K-BUILDING a.s. České Budějovice, Hraniční 2094